1

جدیدترین مدل های اکسسوری لباس زمستانه

admin 1403/03/09

در اوایل فصل پاییز که کم کم به روز های سرد سال می خواهیم نزدیک شویم، اولین موضوعی که به ذهن هر کسی می رسد، خرید لباس های گرم و اکسسوری های مناسب برای در امان بودن از سرما می باشد. از این رو شال و کلاه، و دستکش زمستانه جز، محبوب ترین  و پر طرفدار ترین اکسسوری های فصل سرما به شمار می آید. با توجه به این نکته که، هر کدام از این البسه ها ها می توانند به نوعی در جذابیت استایل فرد تاثیر گذار باشند، به روز و جذاب بودن  بودن مدل آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. جدید ترین مدل های شال و کلاه و دستکش به صورت سالانه و مطابق با مد همان سال طراحی و به تدریج به صورت انبوه تولید و در بازار توضیع می شوند فروشگاه خرید باکس تمامی البسه های فصل سرما و گرما را با بروز ترین مد های روز دنیا به شما عزیزان ارائه می دهد .
مخاطبان با جست و جو در بستر اینترنت، بروز ترین مدل های شال و کلاه را پیدا کرده و سپس محصول مورد نظر را خریداری می کنند. با توجه به اهمیت این موضوع قصد داریم تا در ادامه ی این مطلب بروز ترین مدل های شال و کلاه را به شما عزیزان معرفی کنیم.
 

جدید ترین مدل های شال و کلاه


با نزدیک شدن به روزهای سرد سال باید البسه ی گرم  مانند شال وکلاه و ... برای محافظت در برابر سرما را خریداری کنیم. لباس های زمستانه، ضمن این که از ما در برابر هوای سرد محافظت می کنند، از ابتلا افراد به بیماری مثل سرماخوردگی نیز پیشگیری می کنند. خرید اکسسوری های گرم به خصوص مدل های شال، کلاه و دستکش، می تواند ضمن ایجاد پوشش در مقابل سرما، استایل زمستانه شما را جذاب می کند. بنابراین باید با ترندهای روز دنیا در این زمینه آشنا شویم. 


کلاه


یکی از جذاب ترین ملزومات لباس زمستانه، کلاه است. خرید این اکسسوری محبوب و پرطرفدار، یکی از موارد چالش برانگیز در زمان خرید، بروز ترین مدل های شال و کلاه می باشد. این محصول باید طوری باشد که به خوبی از سر، پیشانی و گوش ها در مقابل سرمای هوا محافظت کند. بنابراین باید موقع خرید کلاه علاوه بر توجه به زیبایی ظاهری آن ، باید مدلی را بپسندید که با فرم صورت، سبک استایل و سایر لباس های شما ست زیبایی را تشکیل دهد. علاوه بر تمامی این موارد، توجه داشتن به نکات زیر می تواند شما را در انتخاب اصولی خرید کلاه جدید کمک کند.


اولین موردی که در خرید هر نوع لباسی باید به آن توجه داشته باشید، سایز آن می باشد. کلاه باید گونه ای باشد که کاملا مناسب بر روی سر شما قرار بیرد و برایتان تنگ نباشد، باید بدانید که کلاه را برای استفاده چه زمانی خریداری می کنید به طور مثال، اگر قصد دارید کلاهی خریداری کنید که از آن در مکان های سرد و آفتاب گیر استفاده کنید، کلاه های لبه دار یا مدل های اسنود علاوه بر این که جزء بروز ترین ترندهای امروزه هستند، گرمایش و پوشش مناسبی برای جلوگیری از آفتاب می توانند ایجاد کنند.


از دیگر نکات مهم که موقع خرید کلاه باید به آن توجه داشته باشید این است که، باید کلاه به طور کامل گوش های شما را بپوشاند و آن ها را به خوبی گرم نگه دارد. از این رو کلاه های Beanie یا بینی، جزء مدل هایی هستند که علاوه بر ایجاد پوشش مناسب برای گوش ها و پیشانی، جزء محبوب ترین مدل های ترند کلاه می باشد. کلاه بینی به عنوان یکی از جدید ترین مدل های ارائه شده در سال 2022 می باشد، و فوق العاده جذاب می باشد.

 

سایر نکات مهم جهت خرید کلاه


یکی اصلی ترین نکاتی که موقع خرید شال وکلاه باد به ان توجه داشت، جنس و متریال استفاده شده در دوخت این محصولات است. جنس کلاه در محافظت در برابر سرما  و میزان گرم کردن بسیار تاثیر گذار است. برخی کلاه ها در بازار وجود دارد که دارای ظاهر بافتنی هستند و به نظر می رسند که، توانایی مناسبی برای گرم نگه داشتن سر دارند ولی، این گونه نیست و سرما را به راحتی از خود عبور می دهد.کلاه های خزدار نه تنها جزء بروز ترین مدل های  در حال حاضر می باشند، بلکه باعث ایجاد گرمایش بالا در ناحیه سر می باشند از این رو  گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید می باشند. در طراحی این نوع کلاه ها به معمولا از رویه ای ضخیم برای جلوگیری از نفوذ سرما استفاده می شود. این سبک از کلاه  ها از ترندهای خاص و جدید سال 2022 می باشند و با طرح های بسیار جذابی در بازار عرضه می شوند.


همان طور که در بخش بالا به ان اشاره کردیم، موقع خرید کلاه باید به فرم صورت خود توجه داشته باشید. نا هماهنگی فرم و نوع دوخت کلاه با چهره ، ظاهری نامناسب را می تواند ایجاد کند. علاوه بر توجه و دقت بر تمامی موارد که گفته شد  به مدل موهای خود نیز توجه داشته باشید. کلاه های مدل فرانسوی با توجه به دارا بودن ظاهری خاص و مدرن ، با فرم صورت اغلب افراد تطابق دارند. لازم به ذکر می باشد که این مدل ها، هیچگاه قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند. ضمن این که یک نوع کلاه را مانند هر لباس دیگری نمی توان با هرگونه لباسی ست کرد و باید شال و کلاه را متناسب با نوع لباسی که در نظر دارید، خریداری کنید. بهتر است بدانید که یکی دیگر  از مزیت های خرید کلاه فرانسوی این است که، به خواطر سبک و ظاهر مینیمالی که دارد با بیشتر استایل ها به راحتی ست می شود.
 

شال و کلاه


یکی دیگر از ملزومات فصل سرما شال وکلاه می باشد. خرید شال و کلاه های ست و یا هماهنگ با یکدیگر، جذابیت بخصوصی دارد و دارای زیبایی دوچندان است. شال گردن برای محافظت از گردن و دهان در برابر سرما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. شال و کلاه ها دارای انواع مختلفی هستند با خرید چند شال و کلاه ست در مدل های متفاوت زیبا و جذاب، هر بار استایل متفاوتی را برای خود می توانید بسازید. 
فروشگاه خرید باکس با داشتن انواع مختلف، زیبا و بروز شال وکلاه ها خرید را برای شما عزیزان راحت تر می کند زیرا برای هر نوع سبک و استایلی شال و کلاه دارد.


موقع خرید شال وکلاه، بایستی به میزان بلندی شال گردن توجه داشته باشید. بلندی شال باید به گونه ای باشد که حداقل یک بار دور گردنف به صورت کاملا آزاد بپیچد. همین طور آویزهای شال باید ظاهری شیک و زیبا داشته باشند،طوری که به هنگام قرارگیری در دو سمت شانه ها جلوه ای زیبا و جذاب ایجاد کنند. برای انتخاب رنگ مناسب برای خرید شال و کلاه از رنگ های خنثی مثل خاکستری، سفید ، قهوه ای و بژ می توانید استفاده کنید. استفاده از رنگ های خنثی  شال وکلاه باعث می شود تا شما راحت تر با هر نوع رنگ و استایلی دیگری ست کنید.
 

نکات کلیدی برای خرید شال وکلاه


اگر می خواهید در استایل خود  کمی شیطنت به خرج دهید، می توانید از رنگ های شاد برای انتخاب شال و گردن خود اسفاده کنید. زیرا استفاده از رنگ های شاد، چهره ی شما را شاداب تر نشان می دهد.برخی از مدل شال و گردن ها که بافت درشتی دارند و دارای دکمه ای برای تنظیم ارتفاع و سبک بستن هستند، جزء جدیدترین مدل های شال گردن محسوب می شوند. همین طور در برخی از ترندهای ارائه شده توسط شرکت های مدرن طراحی ، در دو سمت شال گردن جیب هایی برای قرارگیری دست نیز طراحی شده اند.
 

کلاه لئونی 


اگر شما نیز از علاقه مندان کلاه باشید باید نام کلاه لئونی را شنیده باشید. این کلاه طی چند سال اخیر جایگاه خوبی در صنعت مد، کسب کرده است. کلاه ها ابتدا برای محافظت از سرما استفاده می شدند، اما در دنیای امروزه بیشتر دارای جنبه زیبایی می باشد. کلاه لئونی در سبک استایل های متفاوت به عنوان یک اکسسوری زیبای زمستانه استفاده می شود.


شما از کلاه لئونی در تمامی فصول می توانید استفاده کنید. به طور مثال جنس مخمل این کلاه یک نوع کلاه برای استایل های زمستانی استفاده می شود. همین طور انواع کلاسیکی دارد که دارای جنس کتان می باشد و برای استفاده در فصل بهار و تابستان گزینه بسیار مناسبی می باشد. یکی از استایل های پر طرفدار، استفاده از کلاه لئونی و ست کردن آن به همراه جوراب پاییزی و پوشیدن کاپشن های بلند، می باشد.

 

دستکش


در واقع دستکش تکمیل کننده ی استایل زمستانی شما می باشد و برای انتخاب آن دقت زیادی انجام دهید. دستکش هایی را انتخاب کنید که از پارچه ی مرغوب و ضخیم دوخته شده باشند و سایز  آن با دستتان مناسب باشد. دستکش های چرم و نیم ساق، امروزه جزء بروز ترین مدل های دستکش به شمار می ایند که نیز بسیار بین افراد محبوب هستند. مدل های امروزی دستکش، از پارچه و چرم ترکیب شده اند و داخل دستکش دارای پشم یا خز می باشد. همین طور برخی از مدل های جدید دستکش ها،  ظاهری تمام بافت و با رنگ های شاد دارند. 

 

قیمت شال وکلاه


اکثر مشتریان به هنگام خرید شال و کلاه به قیمت آن توجه ویژه ای دارند. قیمت شال و کلاه به کیفیت آن و همچنین شکل ظاهری محصول بستگی دارد. هرچقدر شال و کلاه ضخیم تر باشند و کیفیت الیاف آن ها بهتر باشد، آنگاه هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


برخی از افراد تنها به فکر خرید شال و کلاه برای زیبایی بیشتر در فصل زمستان هستند. این افراد می توانند شال و کلاه های سبک تر با قیمت خرید ارزان تر خریداری کنند. مشتری می تواند شال و کلاه را به صورت جداگانه نیز متناسب با نیاز خود، سفارش دهد.
مشتریان بهتر است برای خرید شال و کلاه مورد پسند خود به جای خرید حضوری از فروشگاه های معتبر اینترنتی، استفاده کنند. البته در انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب نیز باید دقت کافی داشته باشید. ما در این دسته بندی متنوع ترین محصولات را از لحاظ ظاهر و قیمت در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.


شال و کلاه لوبیایی (Beanies)


مدل شال و کلاه لوبیایی بافت، دخترانه و پسرانه طی چندین سال گذشته به عنوان یکی از ترند های اصلی کلاه زمستانی شناخته می شود. برخی از فرم های امسال بسیار جذاب طراحی شده اند بعضی از آن‌ها به طور کامل اندازه سر هستند، برخی دارای حالت اسلوچی و  نیز بزرگ تر می باشند و بعضی از ان به صورت ست شال و کلاه دخترانه طراحی شده اند.


شال و کلاه بیسبال (baseball cap)


شال و کلاه بیسبال اوایل مورد استفاده مردان قرار می گرفت، اما هم اکنون در استایل زنانه نیز مورد اتفاده قرار می گیرد. این مدل کلاه ها دارای ظاهر های متفاوت و زیبایی هستند مانند حالت های مات و یا زرق و برقی و همین طور دارای جنس های متفاوت مانند چرم و… و با خرید این نوع شال و کلاه یک استایل زیبا و شیک برای خود می سازید
 

شال و کلاه باکت


ست شال و کلاه باکت جنس های متفاوتی دارد، به طور مثال مدل کلاه باکت خزدار برای فصل زمستان بسیار گزینه مناسبی می باشد و نوع دیگر ان کلاه‌ های چرمی است که برای مکان‌های بارانی برای جلوگیری از نفوذ آب مورد استفاده قرار می گیرد.  
 

شال و کلاه بالاکلاوا


اگر از طرفداران شال و کلاه باشید قطعا نام مدل بالاکلاوا (Balaklava) به گوشتان رسیده. در دوران گذشته به مدرسه که می‌رفتیم این کلاه را در روزهای سرد زمستان به زور سرمان می‌کردند! این مدل زمستانی طی چندین سال گذشته طرفداران خاص خود پیدا کرده.

مدل بالاکلاوا از تلفیق شال گردن و کلاه ساخته شده و مشکل افراد زیادی را را فصل سرما حل کرده. این مدل  نیز به عنوان شال و کلاه مردانه و هم به عنوان شال و کلاه زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. دارای رنگ ها، مدل ها و جنس های مختلفی است ؛ برخی از این مدل‌ها سر و گردن را می پوشانند و برخی دیگر صورت را نیز پوشش می دهند و فقط چشم ها آشکار می شود.

پروفایل
تخفیف‌دار
فروشگاه
سبد خرید
برندها
تماس باما

تماس با ما